malinsminut

Älskade unge!

Publicerad 2011-03-04 22:04:20 i Allmänt

I måndags hade jag äran att få rå om min älskade lilla brorson Edvin. Han hade feber och var förkyld när jag hämtade honom. Skrek och grinade...men varken hans föräldrar eller hans storebror hade fått sova på många dygn och jag kan ju sova när som helst så jag tyckte att jag gott kunde vara vaken en natt....plus att han är världens mysigaste lilla kille också =) och hans bror förstås! Men han har får ju också sova här ibland! I alla fall så var Edvin ganska nöjd och bråkade bara några gånger på natten...sov nästan 12 timmar i sträck så när han vaknade hade han varken feber eller snor i näbben. Jag knäppte tyvärr bara kort på han i pyjamas, men vadå, han är ju söt vad han än har på sig =)





Finaste killen!

Ling-Ling tyckte det var jättekul med en kompis!



Lillemaj tyckte inte att det var så kul, men hon gick i alla fall med på att sova bredvid lillgrabben =)
(och ja, jag vet att jag har en stökig väska, men den roar ju barnen i alla fall =)..)

Goaste leendet får avsluta inlägget!=)


Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2011-03-04 23:12:24

Det var verkligen mycket värt för hela familjen att få sova

<3

Postat av: Malin

Publicerad 2011-03-04 23:31:58

Och ni ska veta hur mycket det är värt för mig att ni lånar ut det finaste ni har!=)

Postat av: Annika

Publicerad 2011-03-07 11:15:07

Han är bedårande!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela