malinsminut

Big brother!

Publicerad 2011-03-09 21:45:53 i Allmänt

HALLÅ HUSET!

Om ni undrar varför jag har varit så dålig på att blogga nu på slutet så är det för att jag har bytt ett beroende mot ett annat....facebook och blogg har bytts ut mot big brother! Det är egentligen så värdelöst dåligt, men jag kan bara inte låta bli att se! Man vill ju liksom veta vad som händer varje sekund...inte missa nånting...till skillnad från de tidigare säsongerna kan man ju nu se avsnitten på internet (elva.tv) och dessutom massa extra klipp och sånt....och om man vill kan man ju betala en slant så får man se live hela tiden...jag skulle lugnt kunna göra det, men jag är rädd att jag fastnar framför datorn hela dagarna då...och det går ju inte för sig....

Klockan tio börjar i alla fall kvällens avsnitt på kanal 11 så det måste jag ju se! Jag har ju kollat på ca 14 avsnitt på tre dagar nu så jag verkligen längtar efter kvällens program =)

(Bild från big brother.se)

Här är alltså årets deltagare! Fast fyra av dom har gått ut eller fått lämna huset och det har istället kommit in tre nya så bilden stämmer inte riktigt med vilka som är där inne nu....jaja, spännande är det i alla fall!=)

 

I övrigt har det inte hänt så mycket i veckan. Jag har gjort fler utkast angående helgen och lite annat, men jag kommer inte längre än så. Får väl se om jag orkar skriva klart dem, annars får det väl åka i papperskorgen...

 

Nu måste jag borsta tänderna så jag hinner krypa ner i soffan innan BB börjar!=)
Hej!

Kommentarer

Postat av: Sirpa

Publicerad 2011-03-10 08:33:04

Ja tur smaken får vara delad, själv pallar jag inte se 5 min ens :O)

Postat av: Annika

Publicerad 2011-03-12 19:54:08

Herregud, sluta se på sån skit.Man får 4kantiga ögon av bb

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela