malinsminut

Energi!

Publicerad 2011-03-17 17:46:40 i Allmänt

Hej, hej, vilken härlig dag! Jag verkligen älskar när jag får gå kväll =) jag behöver sova om mig nån dag i veckan...annars orkar jag knappt göra nånting...igår sov jag en timme på kvällen och gick ändå och la mig klockan elva (direkt efter big brother...hihi), sov 11 timmar i ett svep och vaknade pigg och utvilad klockan 10. Härliga dag! Jag har haft, och har ännu, massor med energi! Jag hann städa hela huset, gå ut med hundarna, städa lite på övervåningen, duscha och äta innan jag for på jobbet. Perfekt!

Kvällen känns ganska lugn för just nu har vi rätt lagom, på gränsen till för lite, att göra...men ändå, skönt att känna att man har energi för en gångs skull!

Imorrn blir det kul! Då ska jag och farsan fara och hämta madrasserna till nya sängen, köpa en innerdörr till toan uppe, hämta en golvslipmaskin och lite andra småärenden. Känns så bra! Mindre kul att helgen kommer att gå åt till att vara inne och slipa golv...men ändå, bara det blir bra i slutändan så!=)

Hoppas också att det blir nån fest på lördag för nu har jag ju faktiskt varit nykter och skötsam två helger i rad....jag är riktigt sugen på att gå ut och träffa folk...så, give me a call...eller ett sms ;)

Jaja, åter till arbetet!
Hej så länge!



Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2011-03-18 09:53:44

Hörde att du fått elen fixad också, skönt? Så det blir premiär på övervåningen snart då? Törs du sova där då?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela