malinsminut

Hallå huset!

Publicerad 2011-03-13 23:13:20 i Allmänt

Å typiskt....jag visste att det här skulle hända! Det händer varje år! Fast jag tänker "Nej, Malin, du har viktigare saker för dig...du FÅR INTE"....Men jo...jag gjorde det ändå. Jag skaffade BIG BROTHER 24-7! Alltså så jag kan se vad dom gör i huset dygnet runt....damn you dåliga karaktär...men tack och lov betalade jag bara för en vecka så vi får väl se hur det går sen....om jag förlänger perioden eller inte....jag hoppas inte för jag kommer knappast att ha nåt annat att göra nu än att se på big brother...

Jag minns en annan säsong då jag beställde hem dygnet-runt-kanalen...jag hade tv:n på hela dagarna och nätterna...ibland vaknade jag till exempel av "Detta är big brother, nu finns det varmvatten". Jaha, bäst att passa på att duscha då...haha =) men jag vill vekligen se vad som händer där hela tiden!! Jaja, sån är jag....

Äh, nu var jag tvungen att dricka en öl också eftersom dom har fest i huset....typiskt...men vadå, jag har ju jobbat i helgen så jag har min helg nu =) ledig imorrn vet ni =)

Nä nu måste jag återgå till huset! Tur att Sanna åkte ut ikväll i alla fall! En idiot mindre =)

Hejdå!

ps. kolla in på elva.tv om ni också vill hänga med ;)

Kommentarer

Postat av: Ánnika

Publicerad 2011-03-14 11:33:14

Har du funderat på att skaffa ett liv?

Postat av: J-E

Publicerad 2011-03-16 19:24:27

Håller med lillasyster´n. Herregud Malin!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela