malinsminut

Larz-Kristerz

Publicerad 2011-03-02 22:02:08 i Festligheter

Förra helgen (alltså egentligen för två helger sen..) var det dans på Parken. Larz-Kristerz spelade (what´s up med att alla dansband ska ha Z i sina namn förresten?!). Förfest hos Martin Källgren några ynka (hundra) meter från Parken och sen bra musik och trevligt sällskap på själva stället =) Jag skriver inte så mycket mer utan bjuder på lite bilder istället!

Martin strök sin skjorta för kvällen. Vet ej vad som hände när den blev så blöt!

Nicklas, Linda och Andreas.

Lite mer folk på förfesten...



..och lite mer folk!



Det här fattade jag inte riktigt...jag tror att nån sa att Martin luktade fotsvett så han fick gå och tvätta fötterna..? eller så var det nåt helt annat...jag minns faktiskt inte =)



"Ja tyck öm harnern, så ja tro ja ta en tell...eller sju-åtta stycken..."



Nicklas hade, kvällen till ära, letat fram gåbort-skoern som legat i en garderob i tre år.



Mysigt i bilen på väg till Parken! Ja för vi orkade ju inte gå några hundra meter...hellre tryckte vi ihop oss...=)



Ja se! Där var jag också!



Ett glatt gäng på Parken! Från vänster: Anders, Erik, Andreas, Linda och Stefan.



Anders och Erik.

Den där bilden får avsluta kvällen för resten av bilderna är väldigt suddiga...och dessutom är jag med på dom och den förfärliga synen (ja, tro mig!) vill jag gärna bespara er...=)
En kul kväll var det i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela