malinsminut

Lugnt och skönt

Publicerad 2011-03-12 17:16:00 i Allmänt

Vilken bra dag det här har varit! Jag har i och för sig jobbat hela dagen, men det har varit så lugnt på jobbet...bara att ta det lugnt och känna att man hinner med och inte behöver stressa. Jag har till och med kunnat ta ut motionstimmen så det var ju riktigt skönt att få gå en promenad mitt i dan! Jag avundas verkligen alla som är lediga och kan vara ute i det vackra vädret idag....fast å andra sidan hade jag nog bara varit inne och pysslat på övervåningen om jag hade varit ledig....

Ikväll ska jag måla en dörr, en dörrkarm, spika lite golvsockel och prova att slipa lite golv...bara för att se hur det blir liksom =) och om jag orkar och hinner så kanske jag spacklar lite i hallen också...än en gång, skönt att ha gjort bort dagens promenad =)

Jobb i Moliden imorrn. Känns riktigt kul faktiskt eftersom det är två veckor sen jag träffade alla där!=) Även om jag kommer få fan för att jag är kvar i Norrflärke idag....hihi...=)

Ingen big brother ikväll...tråkigt...tur att det finns massor av klipp på internet så man kan hålla sig uppdaterad =)

Nä, nu får det vara nog! Hej!


En sån skulle man ha haft!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela