malinsminut

Lunch med Mika

Publicerad 2011-03-03 11:39:48 i Allmänt

Hemma på lunch. SKa jobba till fem sen är det HELG! Å som jag har längtat =) Jag köpte lite pistagenötter idag...för dom tål jag ju. Trodde jag. För det gjorde jag visst inte. Men det var väl detsamma...några timmar till så går det nog över. Jaja, jag återupptäckte precis en bra melodi som jag lyssnade på rätt mycket förr. Egentligen är den ganska töntig och konstig och jag fattar liksom inte riktigt vad den handlar om heller, men jag kan bara inte låta bli att bli så himla glad av den! Så lyssna och le!=)



Kommentarer

Postat av: Victoria

Publicerad 2011-03-03 12:14:09

Postat av: Matilda

Publicerad 2011-03-03 12:49:37

Ha en bra dag! :D

Postat av: Felicia

Publicerad 2011-03-03 13:44:00

Hejhej, jag lottar ut en bloggsvar inbjudan på min blogg, något som intresserar dig kanske :)?



http://felicialangstrom.blogg.se/2011/march/bloggsvar-inbjudan.html#comment



kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela