malinsminut

Lunch

Publicerad 2011-03-11 12:28:37 i Allmänt

Det har varit en dryg vecka....har inte gjort mycket annat än jobbat...och varit på kurs (tyvärr sista gången i tisdags..=(..)...jag har även hunnit med att vara på övervåningen lite. Gästrummet är numera färdigtapetserat och en sida på dörren är klar. Dörrkarmen till sovrummet är spacklad, slipad och grundmålad. Jag har dessutom fixat fast inredningen till garderoberna i sovrummet och skruvat fast lite klädstänger och sånt....plus att jag har gjort klart nästan alla golvsocklar i sovrummet....inte så mycket kvar nu! Det blir ju så mycket roligare när man har elen fixad =)

Nu är det jobb hela helgen som väntar. Jag hade hoppats att få byta och vara kvar i Norrflärke i helgen eftersom det behövs folk här och jag då skulle få söndagkväll, vilket innebär att jag skulle kunna hitta på nåt imorgonkväll....men nej...det gick tydligen inte så det blir till att kliva upp på söndagmorgon och fara till Moliden. Så klart att det är roligt att träffa alla fina där också, men ni vet ju hur jag är...kan jag roffa åt mig en kväll så gör jag det =)Jaja, ledig på måndag så då får jag ju sova ut =)

Jag är hemma på lunch nu...den här dagen känns lååååååååång....jobbar ju till fem så den är lång också.

Igår hade jag besök av Anders och hans gulliga tjej Cecilia. Anders fick frillan fixad och jag fick prata big brother med en annan fantast =) mycket trevligt! Det verkar inte vara så många som kollar på det fantastiska programmet så man får ta varje tillfälle i akt att diskutera deltagarna =) betydligt trevligare än att bara prata med hundarna eller tv:n och datorn...=)

Nu måste jag stöka undan lunchen och sen bege mig igen....ni får en trevlig lunchmelodi så här på fredagen =)



Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela