malinsminut

Ordning och reda

Publicerad 2011-03-02 21:46:05 i Allmänt

Jag har inte riktigt tänkt på de här kategorierna som finns på alla bloggar....och även på min. Jag gjorde ju några extra kategorier i början men jag har liksom varit jättejättedålig på att sortera inläggen...men NU! Nu, mina vänner, har jag äntligen tagit mig i kragen och gjort det =) nästan alla inlägg har jag sorterat! Detta tack vare att en arbetskompis upplyste mig om att om man klickade på kategorin "huset" fick man bara se typ två inlägg om hur det såg ut innan jag började renovera....så TACK Petra!=) Nu får man se nästan hela ordningen på min renovering =) det vill säga det jag har skrivit om alltså =)

Nu finns det alltså fem olika kategorier:

Allmänt - ja precis...allmänna saker som funderingar, vanliga dagar, låtar, uppdateringar...lite av varje.
Huset - just de...allt som har med huset att göra.
Fest - diverse festligheter som jag har härjat runt på.
Hundarna - mina fina, älskade hundar.
5 saker - listorna som började så bra, men nu har dött ut. Kanske fortsätter jag, kanske inte. Jag började med  
dem mest för att jag var irriterad på saker...haha...lättare att uttrycka vissa grejor i punktform än i    
löpande text...

Ja, så nu kan ni alltså få upp inläggen i kronologisk ordning, med det nyaste först, genom att klicka på en kategori. För er som inte redan visste det....

Kanske lägger jag upp fler kategorier sen...men när jag kollade igenom gamla inlägg så var det ganska tydligt vad jag verkade skriva om...hundarna, huset och fest...så ja, kategorierna gjorde liksom sig själva =)

Jag får se om jag orkar uppdatera om förra helgen, denna helg och veckan...jag är ganska trött nu men håll utkik för vem vet...kanske kommer det ännu ett inlägg ikväll =)

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela