malinsminut

Puben!

Publicerad 2011-03-02 22:25:32 i Festligheter

Jaha jaha, här går det undan =) lika bra att skriva allt på en gång när man liksom har fått in rytmen =) i helgen var det i alla fall pub här i Norrflärke. Jag jobbade fre-lör-sön-mån i helgen så jag hade tänkt ta det lugnt. Det blir ju inte alltid som man tänkt sig som ni vet, men det var i alla fall en kul kväll! Förfest hos min kära syster och efterfest hos Berra som sig bör. Jag bjuder på lite bilder!

Jag och Ida var de första förfestdeltagarna så vi satt och hade trevligt ett tag innan de andra anlände =)

Simon ville låtsas att han var med i "Minuten" och byggde ett torn av äpplen..men eftersom det bara fanns fyra äpplen fick en chokladboll bli kronan på verket =) tornet stod kvar i tio sekunder cirka...bra gjort ändå!=)

Pernilla, Ida och Emma trivdes i soffan!

och det gjorde även Victor, Henke och Totte!

Isak hade ett stort ansvar över musiken =)

 

Totte, Katta, Annika, Victor och Henke!

Gruppfoto på väg till skolan!

På puben! Lars och Kajsa poserade för kameran =)

Det gjorde även Per och Mats..=)

och Janne och Malin (Forsbergarna =)..)

Efterfest hos Berra! Jag vet faktiskt inte vad den där ballongen har med saken att göra...

 

Tyvärr, tyvärr knäppte jag inte lika många kort som jag brukar...jag vet inte vad som har hänt med mig...men jag ska verkligen försöka skärpa mig!=) Jag har väl en sisådär 15 kort till från kvällen, men dom är antingen suddiga eller konstigt fokus på eller reflexer eller annat på...så jag orkar inte lägga upp några fler =)

 

Om jag känner mig riktigt på G nån dag ska jag ladda upp massa bilder på fejjan också...för jag har sååå många fester nu som jag har skrivit om här men inte lagt upp på facebook...och där ryms det ju massa fler bilder...såå....jag får nog göra ett samlingsalbum över vintern/våren....kanske nu, kanske om några fester till =)

Nä, NU blir det god natt!

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela