malinsminut

Spökerier på toan =)

Publicerad 2011-03-23 18:14:33 i Allmänt

Min toa har börjat leva ett eget liv....det har varit väldigt märkligt där några dagar nu. Jag märkte först att blandaren till tvättstället blev åt fel håll....dvs, när jag vred på varmvatten kom det iskallt och tvärtom...mycket konstigt...så har det varit nån gång per dag i några dagar nu....men idag upptäckte jag ännu en sak, att det liksom ångade ur toastolen...den spolar alltså med VARMVATTEN! Ha! Och det är ju väldigt konstigt eftersom det bara är kopplat kallvatten dit...sen går det nån minut så är allt som vanligt igen....

Jag ringde rörmokaren, men hade ingen aning vad det kunde vara....han ska visst komma och titta imorrn. Pappa tyckte att det lät som "Kalle Anka" som han uttryckte sig....det ska ju liksom inte kunna vara så...

Jaja, det var bara en parantes...säkert en naturlig förklaring också, men det ska bli spännande att se vad det är!=)

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2011-03-24 07:29:54

Men gud vad konstigt!! Det känns lite Kalle Anka faktist..!

Postat av: Lovisa

Publicerad 2011-03-28 04:37:17

Hmm spännande !!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela