malinsminut

Stadsresan =)

Publicerad 2011-03-22 23:13:22 i Allmänt

Annika, jag och pappa åkte som sagt till stan på fredagseftermiddagen för att hämta golvslipen, madrasserna och lite annat...i stan hämtade vi även upp Isak som kom från skolan. Fredag = slutet på arbetsveckan = trötta = massa slams i bilen...ja, Annika och jag satt bak och vi hade då så roligt så tårarna rann till slut....dom där fram tyckte väl inte att det var lika kul....pappa undrade om vi nyss hade delat på en 75a eller om vi hade rymt från nåt gruppboende eller så....ja, jag avslöjar inte vilket..;) men kul hade vi då! Det går ju inte att återberätta saker som tycks roliga just då...det verkar mest konstigt och tråkigt nu, men ni får väl låtsas att ni också tycker det är kul ;)




Hela bilen + släpvagn och flak var fullpackade med mina shoppingfynd =) Annika och jag satt som packade sillar i baksätet...fick knappt plats med benen eller nåt annat heller för den delen...



Tur att jag hade mina coola brillor så jag åtminstone upprätthöll nån slags värdighet...haha =)


















Min nyinköpta huvudkliare gjorde stor succé i bilen =) "Låtsas peta näsan" var Annikas uppmaning inför detta fantastiska kort =)

























































"Och här på höger sida ser ni Själevads kyrka, vad säger du Isak, skulle du vilja bo där?" Vi hade en egen guide med oss...=)

Isak uppskattade nog huvudkliaren tror jag...

Nä, det var faktiskt inte sprit vi drack...det var sterilt vatten..=)























































En fin dammvippa som jag köpte...Annika gjorde horn på den...
























































Men sen ångrade hon sig och sa förlåt...


Pappa uppskattade inte huvudkliaren särskilt mycket..."Ge tillbaka mössan...få jag tag i den där jävla grejen så bryt jag av den.....handlöst!" haha! Lustiga pappa!

Ja, det var det. Hoppas ni hade lika kul som vi hade! ;)

God natt!

Kommentarer

Postat av: Annika

Publicerad 2011-03-23 19:42:49

Hihi :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela