malinsminut

The way you love me

Publicerad 2011-03-04 22:41:20 i Allmänt

Ja, jag skulle ju vara ledig fredag-lördag-söndag den här helgen, men så blev det inte. Det fattas tydligen folk så jag ska jobba lördag dag och söndag kväll...men det gör ju inget, för jag får ju kvalificerad övertid hela helgen och det blir ju roligt när lönen kommer =) och det var ju dessutom bra tider så jag kan ju göra nåt i morgonkväll om jag vill =) lite jobbigt bara att jobba hela veckan sen och dessutom helgen...men är man girig så är man ;) Jaja, jag har lagt ut lite krokar så vi får väl se om det blir nåt partaj imorrn eller om det blir lugnt...hör av er folket!=)

Just nu sitter jag och kollar på American Pie 2 med ett öga och på datorn med det andra...jag såg precis en lustig översättning...Hur kan man översätta "Sweet Jesus" med "Gud i brallan"?! haha! komiskt!

Idag har jag förresten beställt madrasser till sängen...hääärligt =) snart får jag äntligen sova uppe!

Nä nu måste jag verkligen dammsuga...och plocka i diskmaskinen...och göra i ordning mig...och dessutom borde jag skura köket och hallen...men det beror om jag ids...jag bjuder på en melodi i alla fall! En rätt gammal låt, men ändå bra och glädjespridande på nåt sätt =)

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela