malinsminut

Renar!

Publicerad 2011-03-15 22:29:51 i Allmänt

 

En vanlig dag på jobbet....eller näe...jag tror aldrig renarna har varit så här långt ner nån gång...inte vad jag kan minnas i alla fall! Men jag tycker dom är så himla fina! Jag stannar alltid och kollar på dem tills det kommer nån annan bil som vill förbi...om jag inte har bråttom förstås...då förbannar jag dom snarare....men fina är dom i alla fall! Och roliga att titta på!

 

 




Den här renen var lite extra fin. Synd att det blev så dålig bild bara. Vit som snö var den! Liten och söt! Såg nästan ut som en liten renängel...om det nu finns sådana =)

Kommentarer

Postat av: Annika

Publicerad 2011-03-16 01:21:27

Renängel! :) Haha, du är rolig

Postat av: J-E

Publicerad 2011-03-16 19:19:42

Vilka jävla djur d där är....

Det bära ju å gåle för dig, två helt konstiga saker på en dag=).

Postat av: Malin

Publicerad 2011-03-17 17:47:36

Ja du J-E, jag vet ju vad du tycker, men du måste helt enkelt acceptera att finska är ett hett språk ;)

hihi

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela