malinsminut

Film i kväll

Publicerad 2012-04-28 22:14:40 i Allmänt

Jahapp...alla med vanliga arbetstider är väl på Olympia och roar sig nu....men här sitter jag. Inte särskilt ledsen egentligen eftersom att jag inte är så galet förtjust i Barbados, men om jag liks ska sitta här ensam hade jag ju kunnat gå ut och roa mig istället =) men det går inte för jag har jobbat ikväll och börjar dessutom klockan 7 imorrn...så näe, det får bli en annan gång.


Jag ska passa på att se en film som inte är svensk nu när Micke inte deltar i filmkvällen. (Mina filmer verkar inte gå hem riktigt...tur för han (oss?!) att jag är allätare vad gäller underhållning =)...) Dessutom ska jag lyxa på med chokladglass, grädde och bananer!=) De ni! Det slår ju inte en kväll på krogen, men det är ju i alla fall en liten tröst =)


Den här filmen ska jag se, precis nu. Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela