malinsminut

aj aj

Publicerad 2013-11-06 17:14:08 i Allmänt

Idag har jag varit hos tandläkaren och blivit en visdomstand fattigare...jag skulle egentligen ha gjort det i våras men då var jag ju gravid så jag ville inte ta brdövning då...nu är det gjort iaf och herreminje vad jag har gruvat mig...själva utdragningen går ju bra...det är sprutan jag inte gillar..


i övrigt försöker jag beställa lite grindar och annat grejs från ikeas hemsida, men det har krånglat sen igår så jag ger snart upp...vi behöver verkligen grindar nu...dels för att hålla hundarna från hallen så besökare inte blir överfallna (av glada hundar...;)...) men också för att kunna skilja Walter från hundarna om man skulle vilja gå iväg en sekund...så funkar inte ikea snart beställer jag nån annanstans..

På fredag ska Walter ta sin första vaccination...jag gruvar mig som en galning...både för sticken och för eventuella biverkningar...men det är nog värre för mamman än för bebisen (som tur är...)...:)

på återseende :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela