malinsminut

Drömmen om ett barn

Publicerad 2013-10-19 23:21:01 i Allmänt

Jag har precis börjat kolla på en serie på tv3play, 'Drömmen om ett barn' heter den..den handlar om ofrivilligt barnlösa som kämpar med ivf-behandlingar, adoptioner osv....det är otroligt vad de kämpar och det går inte att förstå vad de går igenom....jag är så innerligt tacksam och galet lycklig över Walter. Tänk att vi fick världens mest perfekta lilla pojke, tänk att en sån fantastisk liten människa ville komma till oss! Jag är tacksam ända längst in i hjärtat! Han är lyckan i mitt liv!




Kommentarer

Postat av: Annika

Publicerad 2013-10-20 10:48:40

Kul att du börjat blogga igen! Vi är lyckligt lottade som har så fina pojkar.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela