malinsminut

BVC

Publicerad 2013-10-21 13:47:39 i Allmänt

Ja som ni kanske förstår kommer typ varenda inlägg handla om bebisar och amninh och föräldralivet och mammor och pappor och vardagen osv...känns det inte intressant så behöver ni ju inte läsa. Det är svårt att skriva om nåt annat än sitt liv (om man inte har en koceptblogg eller så..)..och mitt liv handlar numera nästan bara om ovanstående så därför kommer även blogginläggen handla om det :) kanske ibland om hundar, vänner, mat och renovering...men det speglar också i vilken utsträckning det förekommer i mitt liv :)

jaja, BVC var ju rubriken...Walter har varit förkyld i snart tre veckor :( lite hostig och lillnäsan full med snor....inte märkbart påverkad i övrigt, men det räcker ju för att mamman ska oroa ihjäl sig och ligga vaken och lyssna på andetagen varje natt...så imorrn ska vi till BVC och träffa doktorn och kolla så det inte är nån hemsk bacill som har satt sig på lungorna eller så...troligtvis är det ett virus och ingenting att göra nåt åt förutom att behandla symtomen, men för att vara helt säkra vill de kolla med doktorn också. Det känns, om inte annat, väldigt bra för mig att de kollar upp ordentligt :)

Imorrn ska jag dessutom på efterkontroll hos barnmorskan. Det känns egentligen inte nödvändigt efter som jag inte har några problem alls efter förlossningen och heller ingenting jag undrar över...men jag går väl dit för statistikens skull..

nä, nu får jag snart kaffebesök :)
hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela