malinsminut

Fullt upp

Publicerad 2013-10-21 13:19:57 i Allmänt

Jag har ingenting att göra egentligen...men ändå har jag så fullt upp att jag inte ens hinner (eller prioriterar) att koka kaffe. Man tror att man ska hinna allt möjligt när man är mammaledig, men det gör man då verkligen inte...inte med en två månaders bebis i alla fall :) sen beror det väl på vad man prioriterar också som sagt...jag vill gärna suga i mig varenda litet ögonblick av min underbara son...fota, filma, gosa, prata, krama och bara sitta och titta på...jag skulle ångra mig nåt hemskt om jag använde Walters första tid till att göra saker för mig själv..så näe, jag må vara onyttig, men jag kommer då inte ångra mig när han blir äldre :D

Dagens planer är således få....diska, starta en tvättmaskin, ta en promenad, en besökare och sen se till att middagen är klar klockan sex. På kvällarna är ju pappan hemma så då umgås vi med honom :) lugna, stressiga dagar alltså ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela