malinsminut

Vaccinering

Publicerad 2013-11-08 23:17:27 i Allmänt

Usch vad jobbigt det var idag. Walters första vaccinering. Han skrek. Han skrek så högt som han aldrig har gjort förut. Han skrek så han nästan tappade andan...usch vad jobbigt. Han var helt otröstlig...tills han somnade i pappas famn...stackars lillhjärta...



Först var det vägning och mätning..7005 gram och 63,5 cm...en stor kille!:)



Lilla älskade Walter ♡



Väl hemma var han lugn ganska länge, men fick nog antagligen ont i benen runt sju på kvällen för då började skriket igen...han skrek och grinade som han aldrig har gjort förut..till slut fick han en alvedon och lite mat och nu sover han i vaggan. Jag hoppas verkligen att han slipper fler biverkningar för det gör nog lika ont i mig som det gör i honom...jag gruvar mig redan för nästa vaccination om två månader...:S

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela