malinsminut

Oct. 23, 2013

Publicerad 2013-10-23 21:26:43 i Allmänt



PUST! 900 bilder och album till dessa...en mindre förmögenhet och redan massor med tid....först ska bilderna sorteras på datorn, sen laddas upp och framkallas därefter sorteras fysiskt (eller vad man ska säga..) och sättas in i album (placera ut, klippa, limma och skriva små texter)...ja det tar vansinnigt med tid! (sen ska ju kalaset betalas också...:S...) hursomhelst har jag nu gått igeom år 2013 och börjat med albumen...900 bilder på 10 månader...det är ganska mycket. Särskilt med tanke på att jag har sorterat bort kanske dubbelt så många i datorn ..men det ska bli kul att kunna ge Walter fina album och massa bilder när han blir stor..:)

Det känns iaf skönt att ha kommit igång...för när jag har gjort det här året har jag ju alla andra år kvar...

För tillfället ligger jag i soffan och tar igen mig...jag har galet mycket att göra egentligen ( t.ex. har jag hela höststädet kvar...) men jag har helt enkelt blivit tvärlat...

Nu ropar sonen. Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela