malinsminut

Om att sitta still

Publicerad 2013-10-20 13:38:06 i Allmänt

Så roligt att kunna chocka er genom att återuppliva en till synes stendöd blogg! :D jag har så mycket jag har lust att skriva om, men vi får väl se...jag tänkte som så, att när jag liks sitter rätt upp och ner med ett barn vid mitt bröst kan jag ju passa på att blogga lite...inte varje gång förstås för jag vill ju mysa ibland också :) men sanningen att säga blir man ganska less att sitta still var fjärde timme varje dag...jag skulle aldrig byta bort det så klart men ibland kan man ju slå två flugor i en smäll så att säga :)

I övrigt är dagen fullspäckad med klippningar, middag, promenad och köttpackning (haha! är det ens ett ord?!) dessutom borde den lata städtanten (/städgubben) i detta hushåll röja upp lite...jaja, det är varken prio ett eller två (eller tre eller fyra eller...;)..) nu har krypet ätit klart så nu säger jag adjö för denna gång.



Kommentarer

Postat av: Cici

Publicerad 2013-10-20 14:41:56

Jag gillar återupptagandet av bloggandet :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela