malinsminut

Snart är det jul...

Publicerad 2013-11-27 13:23:52 i Allmänt

phu...alla julklappar är klara!:D skönt! i och för sig blir det inte så många klappar när vi bara köper till barnen i släkten..men ändå, skönt när det är klart :)

idag har jag suttit och funderat ut vad vi ska köpa hem/laga för julmat i år. Jag har även gjort en lista över några sorter som ska bakas innan jul...det känns mer 'ordning och reda' och överkomligt för mig om jag får skriva upp saker på listor...sen om det blir av eller inte är ju en annan sak...;)

Det gäller ju att vara ute i tid...på söndag är det första advent och då ska alla ljusstakar och utegranen upp! mysigt!:) vi ska även äta julbord på söndag, för att fira in julen kan man säga. Det blir både julmysigt och gott! jag längtar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela