malinsminut

PÅSK!

Publicerad 2010-04-01 22:44:45 i Festligheter

Åååh, nu är det äntligen helg! Jag har bara jobbat tre kvällar denna vecka så jag har egentligen haft det ganska bra om man tänker efter..=)...idag har jag varit riktigt duktig och storstädat hela huset (eller ja, den del jag bor i..) och sen jobbat några timmar...när jag kom hem bjöd mamma på god påskskinka..mmm..nu är det PÅSK!

Jag längtar så tills imorrn! Den trevliga traditionen vi har här i Norrflärke är bland det bästa jag vet! Nästan bättre än jul faktiskt...i princip HELA byn samlas på sjön hos Stig och Eva och pimplar, grillar, har tävlingar och festar en hel del..(eller som en (kanske avundsjuk?!) person sa en gång..."sitta och supa på sjön hela dagen"...ja, den personen har ju aldrig varit med heller...)...det kan inte bli bättre än så! Det är en dag man verkligen ser fram emot hela året!

En trevlig bild från fjolårets långfredag:



Förra veckan hade jag seans igen..mycket trevlig! Man blir verkligen bara mer och mer intresserad ju mer man håller på att kontakta andra sidan...jag tvekar inte en sekund att det är på riktigt...både i torsdags och gången innan var det farfar som kontaktade mig. Han håller verkligen koll på mig märker jag...det känns tryggt att veta att han är kvar i krokarna fast han har lämnat jordelivet...

Jaja, jag vet att jag är dålig på att uppdatera, men jag ska försöka att bättra mig..=)

GLAD PÅSK OCH SKÅÅÅÅL!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela