malinsminut

Stackars, stackars lilla människa..

Publicerad 2010-04-01 23:14:27 i Allmänt

Det här tycker jag verkligen är tragiskt...på en timmervägg uppe i sovrummet hittade vi, under alla tapeter och väggskivor, en sorglig liten text som nån har skrivit för längesen...jag vet inte vem och heller inte varför...eller i vilket sammanhang..varför var personen här? och varför längtade den hem?



"Jag längtar hem till min fader och till min mor och mina syskon"...

Jag kanske måste ha en seans igen snart...=)

Kommentarer

Postat av: Anna Q

Publicerad 2010-04-04 14:42:11

Nu har även jag hittat till din blogg. Kul att följa arbetet m huset, du ligger som vanligt inte på latsidan. Det ser ut att bli jättefint, ska bli kul att komma och hälsa på (då ska jag ta med mina saker som ligger och skräpar). Jag håller med dig om meddelande på väggen, man vill ju verkligen veta vem som varit så ensam och full av hemlängtan, hoppas du kan få någon ledtråd...

Postat av: Lovisa

Publicerad 2010-04-13 10:31:03

Fyyy oxå !!



Jag vill gärna vara med på seans om dt blir igen !!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela