malinsminut

Välkommen hem till mig!

Publicerad 2010-04-01 23:09:42 i Huset

Hej och välkommen hem till mig! Så här fint har jag i 'sovrummet' just nu...lite ostädat, men annars helt okej..



Nä allvarligt...ursäkta röran, vi bygger om...min käre bror har hjälpt mig att riva på övervåningen så nu ser det inte ut som nånting egentligen...bara timmerväggar....så här går det till...

Först städning...allt som städas ut hamnar i en hög på baksidan..prylarna slängs ut genom vindsfönstret...


och lastas sen på den där stora grävmaskinen som kör bort det..



några lass har det blivit..

Sen rivs innerväggar, innertak och annat som inte behövs..

det där är innertaket som hänger ner...ser ut som en dödsfälla...

karate kid sparkar ner väggar åt höger och vänster...


Allt skräp slängs sedan ut genom ett annat fönster...



och hämtas av den här snälla farbrorn som kör bort det med sin nya traktor..=)



Ja, tack för besöket och varsågod för kaffet! Men nu undrar jag bara en sak....vem lämnade dom här? och hur kan den personen äta? hallå, man behöver ju faktiskt tänder i överkäken....



Återfås mot beskrivning...

Kommentarer

Postat av: Sirpa

Publicerad 2010-04-02 13:46:51

Hm kanske ska köpa de där tänderna av dig. Då kommer jag billigt undan när det är dags för nya i truten..

Postat av: Lovisa

Publicerad 2010-04-13 10:29:52

Haha jaha ja ja undra vem som glömt dom !!



Å vad ni jobbar på !!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela