malinsminut

Annandagen

Publicerad 2010-12-28 23:59:00 i Festligheter

På annandagen var vi bjudna till min faster Karin och hennes man Kurt på julfika. Där var även min kusin Anders med familj. Lina heter hans sambo och dom har två urgulliga barn, Oscar och Stella. Och vi som kom dit på fika var jag, Annika, mamma, pappa, Olle, Pernilla, Arvid och Edvin. Jag var väl kanske fräschast av alla, men det är en annan historia (se inlägget om juldagen)...haha...En jättetrevlig eftermiddag som bäst beskrivs i bilder!=) Tyvärr blev många av bilderna väldigt suddiga...men ja, ni får nöja er med det som är!=)


Kurt, Anders, Olle, pappa och mamma har intagit fikabordet!


Lilla Edvin var glad som en sol som vanligt!


Tre av de fyra barnen! Arvid, Oscar och Stella!

Hela gänget!

En rolig elefant som skrek och kunde vifta med snabeln! Edvin och Stella tyckte den var jätterolig...

...medan Arvid tyckte att den var jätteläskig och mest ville sitta i mammas knä!

Så himla gulliga ungar! Arvid och Stella kramades och pussades! <3

En mycket trevlig annandag med andra ord! Perfekt avslutning på julhelgen!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela