malinsminut

Dagens lista

Publicerad 2010-12-27 23:22:02 i

Idag har det inte varit nån vidare bra dag...så det blir tyvärr en negativ och tråkig lista...men ändå...

5 saker jag har irriterat mig på idag:

*En bilist. En jäkla idiot som bländade mig med helljuset och tutade på mig FAST JAG STOD STILLA vid vägkanten! Idiot! Han (ja det måste ha varit ett karl..haha!) trodde att han ägde hela vägen...

*Min dåliga karaktär. Ja, jobbade till tre, åt och tog en promenad. Sen då? Ingenting! Jag har verkligen inte gjort nånting! Inte städat, inte varit på övervåningen och pysslat, inte nånting...ingenting...damn you dåliga karaktär.

*Diplomati. Ja, det är nåt jag ofta retar mig på, men idag har jag retat mig extra mycket på det...jag går inte riktigt ihop med diplomater...välj sida eller knip igen...man kan inte bli älskad av alla.

*Oföretagsamhet. Ännu en sak som ofta irriterar mig, men extra mycket en dålig dag. Mycket snack och lite verkstad är bland det värsta jag vet. Återigen, stå för det du säger eller knip igen.

*Njuren. Eller vad det nu är. Jag har i alla fall fått ont på samma ställe som jag hade för några år sen...ont ont ont...så nu sitter jag och pimplar en flaska pressad citron som gick ut i augusti 2009. Gör inte precis saken bättre när man redan är sur...=)

Ja, gott folk...då har jag blivit av med lite irritationer...kul tjej! Nä, men man kan ju inte vara på topp jämt heller...imorrn blir nog en bra dag!



Ja..passa er! (bild från spynxowners.com)

Kommentarer

Postat av: marie franzén

Publicerad 2010-12-28 23:54:42

Meen Malin gaska upp dig, nu e det snart Nyår och feest;) Vill du träffa en sådan katt så känner jag en som har en. Men du får gå in själv....Huvvva.

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-12-29 00:25:47

haha! Ja men det där var ju igår! Idag är jag ju glad!=) Kolla in dagens lista får du se!=) Och nej, jag vill inte alls träffa en sån där katt! Behåll den för dig själv du!=)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela