malinsminut

Dagens lista

Publicerad 2010-12-29 00:24:41 i

Hmm...vad ska jag skriva om idag då? Jag har knappt haft tid att tänka på hela dagen för jag har haft så sjukt mycket att göra...heeeeela tiden...det är först nu jag har tid att sitta här..men jag har haft en riktigt bra dag idag så jag kan väl skriva en liten lista om saker som gjort mig på bra humör!

5 saker som har gjort mig glad idag:

*En trevlig expedit. "Men, vad längesen jag såg dig! Jag frågade rakt var du hade tagit vägen, du brukar ju springa här lite då och då! Roligt att se dig!" Ja, vad ska man säga! Jag gick därifrån gladare än när jag kom in!=)

*Takskivor på plats. Min snälla lillebror har hjälpt mig hela kvällen och hållit på med innertaket i gästrummet så nu är det i alla fall två rader med takskivor på plats! Mycket roligt!=)

*Världens bästa arbetskompis. Hur glad blir man inte när världens bästa ringer och säger att hon har fixat min semester på nyårsdagen! Hon är ju bara fantastiskt söt och omtänksam! Marie heter hon by the way =)

*Kattungarna. Alla söta småingar som kommer kutandes så fort man öppnar dörren! Och vad är finare än små kattungar? Ja säg de =)

*Arvid och Edvin. Att få mysa och busa med världens finaste ungar sätter guldkant på även den sämsta dagen!
<3

Så klart har det varit fler saker också, men det där är ju i alla fall fem av dem =)



Ungefär så här ser jag ut idag! Glad och nöjd!=) Även vacker som en dag =)

Kommentarer

Postat av: J-E

Publicerad 2011-02-04 21:12:17

Ojoj villken snok killen har=)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela