malinsminut

Dagens lista

Publicerad 2010-12-21 23:17:46 i

Det här var faktiskt svårare än jag trodde...vad ska jag börja med? Jag kan komma på tusen saker att lista....men det är ju bra för då blir det kanske tusen dagar framåt =)

Jag börjar helt enkelt med det jag funderade på under promenaden....(lite svårt med bara fem saker men...tar väl de som känns viktigast just idag)


Dagens lista alltså:

5 saker som ger min vardag guldkant

*Att få träffa och gosa med mina underbara brorsöner Arvid och Edvin och mina fina småkusiner Alicia och Saga. De förgyller mitt liv genom att bara finnas till och vara så fantastiska som dom är!

*Ett gulligt sms, en fin kommentar eller en glädjande komplimang...

*Hundarna! Mina älskade, fina tjejer sätter ständigt guldkant på min vardag bara genom att finnas vid min sida! Jämt, varje dag, oavsett vad.

*Middag med familjen. Jag älskar när både mina syskon och föräldrar samlas och äter (vilket händer minst en gång i veckan). Vad spelar ingen roll, korv och makaroner smakar bättre tillsammans än julbord ensam =)

*Att bli ihågkommen. Någon som hör av sig, ett julkort, en liten lapp på jobbet...bara att veta att någon tänker på en utan vidare!




Ja, kanske inte så mycket att läsa, men nåt för mig att pyssla med....=)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela