malinsminut

Håhåjaja..

Publicerad 2010-12-28 23:43:28 i Allmänt

resize_image_208 (MMS)

Kolla vilken fin blomma jag fick av brorsan och hans familj (läs Pernilla..)på julafton! Helt galet vad den blommar! Otroligt vacker är den! Angående det här med julinläggen...ja jag kom ju på den briljanta idén att göra dom i omvänd kronologisk ordning så ni skulle få läsa dem i rätt ordning..alltså med det äldsta först osv...äh..det gick lite åt pipan för jag är så himla seg på att ta mig för och skriva och ladda bilder så jag tror jag struntar i den där kronologiska ordningen (även fast inläggen hänvisar till varann..men det får ni väl ha överseende med...=)...) och bara lägger ut dom eftersom...annars kommer ni ju inte heller att orka läsa allt! Så de så...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela