malinsminut

I'm back!=)

Publicerad 2010-12-21 01:35:20 i Allmänt

Ja, klockan är halv två på natten och jag ska upp och jobba snart, men jag fick helt plötsligt ett infall att börja blogga igen så jag tänkte att det är lika bra att ta tillfället i akt och skriva ett litet inlägg..

Någon uppdatering kommer inte på fråga för jag har ju faktiskt inte skrivit här sen i JUNI...JUNI, det är ju ett halvår! Jag skulle dessutom tro att alla ni (tre, haha) som läser min blogg faktiskt redan vet vad som har hänt det sista halvåret och det känns ju knappast så intressant för nån annan att läsa heller...

Jag har i alla fall tänkt lägga blogg.se som min startsida nu kanske jag går in och skriver lite oftare...kanske bara ett litet inlägg, ett bra tips, ett recept eller vadsomhelst nån gång då och då...bara för att liksom...bara för att jag många gånger känner att jag skulle behöva skriva av mig, men det känns så drygt att komma igång....nu är jag i gång...perrrrrfekt =)

Bara fyra dagar kvar till julafton nu...sjukt vad fort tiden går! Alla julklappar är i alla fall inköpta, inslagna och klara. Så nu känns det bara riktigt skönt att få koncentrera sig på städning och tillfixning av mig själv (ja inte städa mig själv, men fixa..) och huset....julen ska bli så himla rolig! Bästa nånsin tror jag faktiskt på! Julafton, juldan (både morgonen och kvällen!), nyår, trettondan, tjugondan...ja...det är mycket roligt framöver nu!

Jag tror precis John blund var förbi och strödde ett litet korn i mitt öga för nu börjar jag bli trött...på återseende imorrn då! Förhoppningsvis...=)

P.S...om nån vänlig själ skulle vilja hjälpa mig lite med layouten vore jag innerligt tacksam...jag fattar ju verkligen nada när det gäller sånna här saker...men blommor och glada färger passar ju liksom inte nu när det är vinter och mysigt..!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela