malinsminut

Julen är här!

Publicerad 2010-12-23 01:52:36 i Allmänt

Nu har jag äntligen gjort bort julstädet! Klockan är ju i och för sig två på natten...men ändå...det är ju klart! Så imorrn behöver jag bara bekymra mig om att fixa naglarna, plocka ögonbrynen (på mig själv och Annika), plocka fram lite tomtar och så klart pynta granen. Dessutom har vi ju som tradition att smaka på julmaten på skrapdagskvällen så det ska vi också göra. Och dricka glögg! Mmmm, jag undrar om det var saffransglögg som var årets smak? Jag tror det...det blir en mysig dag! Fast först ska jag ju jobba till klockan fem...=/...

Alla julklappar är i alla fall inslagna och klara...det känns skönt att inte behöva vara stressad över julen för en gångs skull!

 

 

Nån som kan gissa vad Arvid ska få i julklapp av sina fastrar?=)

 

Nä nu måste jag krypa till sängs...är ju en dag i morgon också...och den är dessvärre snart här..!

God natt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela