malinsminut

Ljuvligt läppglans

Publicerad 2010-12-21 17:03:59 i Allmänt

Jag har verkligen hittat en ny favorit i lipgloss-djungeln...av en slump fick jag det gratis när jag köpte kläder på nelly.com och har sedan dess beställt hem en hel del olika färger...Läppglanset kommer från Pierre Rene och finns i typ 40 olika färger eller nåt sånt...

+
*alla har en väldigt söt och god smak (om man nu, som jag, har för vana att slicka lite på läpparna...)
*jättefin glans som lämnar ett litet skimmer när glansen försvunnit
*många olika nyanser att välja bland
*billigt!
*känns inte kladdigt eller "för mycket"

-
*sitter inte särskilt länge, man får bättra på typ en gång i halvtimmen
*själva flaskan blir lätt kladdig i korken


Så här ser dom ut! (bild från shopping4net.se)

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela