malinsminut

Sjukling...

Publicerad 2010-02-22 21:57:39 i Allmänt

Idag har det verkligen inte varit nån bra dag..jag blev väldigt hes igår kväll efter den iskalla promenaden och sen blev det bara värre...kände mig som ett knövel imorse när jag skulle till jobbet...hade ont i halsen och huvudet kändes som det vägde ett ton...pip i öronen och allmänt igenproppat...dagen var en pärs eftersom kroppen blev tyngre och tyngre...när jag slutade klockan tre stack jag direkt hem och kröp ner under en filt och ett täcke, och där har jag nu legat precis hela kvällen...ska nog inte göra så mycket mer idag tror jag...

Man måste ju få vara sjuk ibland och klaga lite....men när jag tänker på vad mina fantastiska kompisar går igenom så borde jag skämmas som gnäller över en förkylning...Isabell som kämpar och orkar varje dag trots allt hemskt som händer och Lovisa som står ut med motgång efter motgång..och alltid är dom lika glada mina kära vänner! Jag beundrar dom verkligen! <3

Jag hittade en förpackning sojamjölk i kylen som jag tänkte njuta av framför OS, men ack så jag bedrog mig...den jäkla drycken hade jäst och smakade som tjock välling blandat med vin..jag höll på att spy...tack och lov för vatten...vatten förresten...det har ju frusit i köket så jag får numera dricka ut kranen på toan...det går väl bra, men det är värre med disken..

Nog om detta..nu ska jag kolla på OS...Kalla och Haag har guldläge!=)

Hej, hej

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela