malinsminut

Skrattattack

Publicerad 2010-02-24 22:49:03 i Allmänt

Nu är jag frisk! Jag kände mig sjuk hela dagen tills min kära syster kom hit. DÅ blev jag plötsligt frisk och fick jättejättemycket överskottsenergi. Jag skrattade så jag grinade och det kröp i hela kroppen. Hon var väl ungefär som vanligt men jag fick värsta attackerna så fort jag tittade på henne. Så himla kul! Jag såg att hon hade skrivit ett inlägg på min facebook medan hon var här : Men vad är det med dig idag? Du är ju helt från vettet! Ja, haha, hon är lustig min Annika. Samtidigt som jag skrattade fick jag värsta hostanfallen och lät nog inte riktigt klokt. Bland annat denna konversation hade vi:
M- alltså hur tror du att det känns att jag inte ens har varit ute på TRE dagar?!
A-ja, men allmänheten är ju i alla fall glad att du är inlåst!

Lustiga typ. Sen sa hon även att om det skulle göras en film om mitt liv skulle den heta "dokumentären om den galna skogskvinnan" och vara både en komedi och en skräckfilm. Ja, tack för den!=)

Ungefär så här har Annika sett ut ikväll =) (ja jag vet att du antagligen kommer att ge mig spö nu, men vad gör man inte för bloggläsarna..hihi =)...)





Jag har verkligen världens bästa föräldrar också. Kan inte tänka mig nåt bättre! Mamma passar upp mig på alla sätt...kommer med mat när jag är sjuk, skjutsar mig till jobbet klockan 7 på morgonen när jag inte orkar gå (eller kan för att jag är sjuk och det är 30 grader minus..), hjälper mig att fixa allt som jag inte orkar eller kan eller vill eller har möjlighet till...hon är verkligen världens bästa! <3 Och pappa var så snäll i morse när jag skulle till jobbet. Fem minuter innan jag skulle fara hade han hämtat min bil och ställt den utanför så jag skulle slippa gå och hämta den (säkert hundra meter) i kylan. <3 Dessutom har han fixat snickaren som ska byta tak på mitt hus i sommar. Ja, ingenting behöver man tänka på när man har så bra föräldrar! Ett plus också att dom rastar mina hundar när jag inte kan...=) Love you!

Nu ska jag dricka lite the och se på storslalom. En morgon till att kliva upp sen är jag ledig en hel dag! Jippi!

Hej

Kommentarer

Postat av: Evert

Publicerad 2010-02-26 11:40:43

vilken bra familj du verkar ha

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela