malinsminut

SOMMAR!

Publicerad 2010-02-24 23:09:05 i Hundarna

Mitt i vintern...vinter-OS, 30 grader kallt, förkylning, mörkt, snö, snö och åter snö. Helt plötsligt fick jag bara en sån längtan efter sommarn! Jag började kolla på lite bilder och då var det kört...TÄNK när det är sommar! Jag lääääntar så! Men först blir det en härlig vår som jag också ser fram emot!=)
Jag delar med mig av några härliga sommarbilder så ni kanske också får lite känsla...=)



Min fina Lillemaj sitter på trappan till mitt hus och solar.



Sötnosen Ling-Ling poserar framför en blomma! Otroligt vad härligt med sol!



Känner ni värmen? och blomdoften? och de svalkande vindarna? Det gör jag! Och Ling-Ling!=)


Slutligen...en superhärlig bild på min fina mamma och stövaren Traj som tar ett kvällsdopp i Åskasjön. Åååå vad jag längtar!=)


Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2010-02-25 19:01:20

Men såååå kul att du har en blogg !!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela