malinsminut

Vad gör jag här?

Publicerad 2010-02-21 01:18:51 i Allmänt

Ja det kan man fråga sig...jag har gått och funderat på om jag ska ta mig i kragen och skriva lite på nätet...för vem? Ja, inte vet jag...kanske bara för mig själv...kanske för någon som vill läsa...jag vet faktiskt inte, men jag har så mycket tid över nu för tiden så jag kan lika gärna sitta och skriva som att göra ingenting. Egentligen tror jag att det här är en dålig tid att starta en blogg eftersom det snart är vår och allt härligt som kommer med den. Det hade varit smartare att börja skriva när det blev höst och mörkt och man ändå inte gör mycket annat än sitter inne och väntar på ljusare tider....men, men, nu har jag börjat och vi får väl se om jag orkar fortsätta. Jag tycker det är så roligt att läsa alla andras bloggar så jag får väl passa på att bju igen lite...=)

Nog om meningen med bloggen....igår hade jag ett trevligt ljusparty med Malin Sundberg som konsult (eller vad det nu kallas). Det var väldigt roligt att det kom så många och att några (tappra) stannade så länge! Extra roligt var det också att farfar tittade förbi...=)..i dag har jag inte gjort mycket..varit ute en sväng med mamma och hundarna i det iiiiiskalla vädret, kollat på OS och slappat. Sen blev jag bjuden på tacos hos Tomas med melodifestival och ännu mer OS. Det var väldigt trevligt tycker jag. Särskilt rolig var Ida som inte visste vem hon skulle rösta på av hockeyspelarna...hihi..=)..Andreas och Fredrik var också mycket bra som kommentatorer till damernas Super-G. Roligt gäng man umgås med =)

Ja, jag tror inte jag ska skriva så mycket mer nu för klockan är faktiskt halv 2 nu och det är en dag imorgon också (som om jag nånsin har brytt mig om det förr...). Måste dessutom glutta runt lite här och kolla vad man kan göra med den här bloggen.

Skriv gärna en kommentar om ni läser så jag får veta om det är nån här!=) Ni behöver ju inte skriva mycket, bara kanske "hej" eller "tönt" eller "lägg ner" eller vad nåt annat ord som ploppar upp...=)

Adjö för idag...

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2010-02-23 09:20:27

Av ovanstående alternativ väljer jag : Hej!

klart jag läser malin :D! vad roligt att du skaffat en!

Postat av: Anneli Wallvik

Publicerad 2010-02-23 19:37:54

Hej vännen.

Kul att läsa din blogg.

Ser fram emot fortsättningen.

Du är duktig.

Kramiz Li

Postat av: Malin!

Publicerad 2010-02-23 22:57:55

Vad kul Emma att du läser!=) Tack för att du inte valde "lägg ner"..hihi!=)



Anneli, vad roligt att du också är här och kollar! Det var inte igår man träffade dig! Tack för berömmet och hoppas du har det bra!



Kramar!

Postat av: Karin Nyman

Publicerad 2010-02-28 20:10:29

Halloj!

Mycket roligt att få följa dig i vardagen o hur de går för dig med renoveringen av de gigantiska huset, du gör de för jädra bra. ha de bra! Kram

/Karin

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela