malinsminut

Alla ungar!

Publicerad 2010-07-26 21:24:45 i Allmänt

Det har kommit så många vackra ungar till den här släkten under de senaste åren! Jag tycker så mycket om dem så det är inte klokt! Det känns som att dom alltid har funnits, även fast både Saga, Edvin och Linus är under året. Jag vet inte vad jag skulle göra utan alla dessa små godingar...och det är inte ens mina! Man kan ju knappast fatta hur mycket deras föräldrar tycker om dem!

 

Alicia 4 år och Saga 10 månader.



Arvid, 1 år och 5 månader

Edvin, drygt 1 månad



Linus, 3 månader

Linus bor i Sundsvall så han får jag ju inte träffa så ofta, men han är ändå så otroligt söt! Dom andra barnen får jag ju gosa med varje vecka. Ja, vad skulle jag göra utan alla dessa underbara ungar?!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela