malinsminut

Barnvakt

Publicerad 2010-03-07 22:32:48 i Allmänt

Igår och dag var jag barnvakt åt världens finaste lilla pojke Arvid. Brorsan skulle på Buddy Holly på arenan (som typ ALLA andra par i kommunen..kvar hemma var vi stackars ensamma typer) så Arvid fick hålla mig sällskap. Han är ju världens lugnaste och finaste lilla kille så det är inga problem att ha han på besök. Han var så snäll hela kvällen och somnade runt åtta så det gick hur bra som helst. Natten var väl lite si och så för min del eftersom den lilla varelsen tog upp nästan hela sängen, hur det nu gick till....glad som en sol var han när han vaknade! Han är så fin min lilla brorson! Hoppas han vill sova här fler gånger...=)



Arvid ville gosa lite med Lillemaj när han vaknade...=)



Så här glad kan man vara när man precis har vaknat! Lilla sötpojken!

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2010-03-08 09:09:08

Hahha, visst är det otroligt hur mycket plats han tar?! Förstå att han tar upp typ hela vår 180 cm breda säng så varken olle eller jag får plats... jag fattar inte hur det här ska gå, med ett barn till, vad ska man ha för säng för att få plats?!



För övrigt var vi inte bara par som for, syrran följde ju med också. Hon var lite bekymrad över det där, varken tredje eller femte hjulet utan nionde hjulet blev det ju...



Tack för barnvaktningen!

Postat av: Erika

Publicerad 2010-03-09 21:26:33

Åå, vilken sötis! Mysigt att få vara barnvakt -trots lite plats i sängen ;). Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela