malinsminut

Rivning

Publicerad 2010-03-23 23:52:24 i Huset

Min käre bror är en riktig klippa. Han har härjat och rivit på övervåningen ikväll så det är inte klokt! Han har gjort samma jobb som jag skulle ha hunnit på två dagar ungefär...rivit en vägg, sågat elementrör, rivit massa garderober osv. osv....det är så kul när det händer nåt! Jag är verkligen på gång nu känner jag...roligt när man känner sig inspirerad! Det tar ju liksom ett tag innan man kommer i gång...

På torsdag ska jag ha seans igen...mycket spännande! Hon är ju så duktig, Agneta. Det är verkligen helt otroligt vad att det går att få kontakt med de som har gått bort...jag undrar verkligen hur det är där på andra sidan...men det får man väl veta tids nog...om en si så där 60 år kan man ju hoppas..

Nu längtar jag verkligen till påsk! Det ska bli sååååå härligt att vara ledig fre-lör-sön på påskhelgen! Fredan är ju det absolut bästa då hela byn träffas och vi får sitta på sjön tillsammans...roliga lekar, tävlingar, grillning och massor med mat...en och annan öl kanske slinker ner också...=)...jag verkligen älskar påsk! Nästan bättre än jul...

Nu ska jag gå och lägga mig för jag har inte mycket mer att skriva nu...

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2010-03-24 19:21:09

Ja visst e de härligt med påsk... man har våren o sommaren framför sig dessutom!!!

Ha de bra så ses vi nog på storaljusvattnet på långfredagen!

Postat av: Malin!

Publicerad 2010-03-24 22:38:14

Ja Karin det blir verkligen jätteroligt på långfredan! En trevlig tradition den här byn har hittat på!=)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela