malinsminut

Sova, sova, säng, säng, säng

Publicerad 2010-03-01 23:19:35 i Allmänt

Jag har funderat lite på det här med att sova...jag är ju, som ni kanske vet, en riktig nattuggla som gärna sitter uppe på nätterna och sover länge på dagarna. Det bästa jag vet är att få ligga och gosa med hundarna på morgonen..ligga och dra sig och bara fundera...dom där första minuterna sen man har vaknat är så underbart härliga att man helst inte vill kliva upp på hela dagen...och när tjejerna är nyvakna är dom ju också extra mysiga =)



Det enda med det här nattugglandet är att folk verkar ha så svårt att förstå det..."sover du NU? klockan är ju 11", "men varför har du inte klätt på dig, klockan är ju 11", "är du sjuk? klockan är ju 11", "vad gjorde du igår egentligen, klockan är ju 11"...so what, man är ju olika...jag gör ingenting men är ändå upp till klockan tre och sover därmed till 11...eller längre..jag har det nog jobbigt dom dagar jag måste kliva upp klockan 6 och fara och jobba...men det irriterar mig ibland att folk inte har nån respekt...min familj är inte alls som jag...dom kliver upp i ottan och går ut och skottar snö eller promenerar eller hittar på nåt annat man lika gärna kan göra på eftermiddagen..=)...men dom är faktiskt bra för dom har ju lärt sig att jag är annorlunda än dom. (Förutom idag då när Annika knackade på som en galning tills jag öppnade och sa precis det.."sover du NU? Klockan är ju 11"...)

Ja, det här blev ju ett fruktansvärt tråkigt inlägg egentligen, men jag hade väl inte så mycket bättre saker för mig...jag har ju några timmar kvar att vara uppe för klockan är ju faktiskt bara 23.30..=)..dessutom har jag lite svårt att komma till ro nu när det är låtsasgubbar överallt...även om jag inte har sett nån...än...



Sötnosarna Svante och Pinsi hade så skön sovstil så jag var tvungen att lägga in en bild...dessutom tyckte jag att dom passade så bra i den svart/vita bädden...ni kan ju tänka på mig i morgonbitti alla ni som ska upp till jobbet...då ligger jag och skedar med Lillemaj...hihi..=)

Kommentarer

Postat av: Annika

Publicerad 2010-03-02 11:21:46

Skedar? Du menar väl höftar? ;)

Postat av: Sara

Publicerad 2010-03-02 22:25:26

Å, vilka mysiga tjejer du har! Och gull-svante har lika skön sovstil fortfarande. Jag och Svante kommer hem till Norrflärke den 26 mars och blir hemma tills 5 april. Gullungen vill nog gärna träffa dig då.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela