malinsminut

Vackra, vackra by!

Publicerad 2010-03-07 22:42:03 i Allmänt

Jag bor verkligen i världens vackraste by! Jag är så otroligt glad att jag hamnade här, av alla ställen i världen! Jag kan inte tänka mig nåt bättre ställe att bo på...Norrflärke är för alltid mitt hem...det känns i hela kroppen och själen och jag känner bara mer och mer hur otroligt glad jag är att jag flyttade tillbaka hit! Jag älskar min by!

Några vackra vinterbilder från veckan som gått:





En promenad runt sjön är medicin för själen..=)



Om ni bara håller ut ett tag till ska jag lägga upp bilder från helgens fest för Lovisa, ljuspartyt och inflyttningsfesten...men jag för ta det lite eftersom för jag blir så less på att ladda upp bilder när det går så långsamt på den här bloggen...men håll ut! Fler bilder är på väg..=)

Tack för idag, slut för idag...

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2011-01-21 19:39:41

Vad glad jag blir när jag hittar bilder från min barndomsby. Hälsa mamma från kusinen! ;-)

Postat av: Malin

Publicerad 2011-01-23 00:14:38

Vad roligt att du hittade hit!=) Jag ska ladda upp fler bilder framöver så du får se mer =) Jag ska absolut hälsa mamma!=)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela