malinsminut

Härliga helg!

Publicerad 2010-05-19 20:42:50 i Festligheter

Helgen har verkligen varit suuuuuuperhärlig! Det har ju varit så fint väder att man bara har velat vara ute hela tiden! I fredags grillade vi hos Berra, en mycket trevlig och rolig kväll, och lite speciell också eftersom det var första riktiga sommarkvällen för i år! Och med trevligt sällskap kan det ju aldrig gå fel!









På lördag mitt i dan ringde Lovisa och frågade om jag ville göra henne sällskap i solen så då tog jag min vindunk och traskade genom skogen över till henne och Per. Sen satt vi där precis hela dagen och hela kvällen tills solen gick ned. Jättegott grillat blev det också! Verkligen en superkul dag! Fram mot natten drog jag in till stan och kollade på folk på Harrys..



Båda kvällarna slutade ungefär som vanligt....:



Full och glad ska man vara...=)....fler bilder finns på facebook!

Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2010-05-20 00:13:55

Mm mycket trevlig helg !!



Om du är ledig nån dag så kan vi ju sola tillsammans å snacka skit !!

Postat av: Malin!

Publicerad 2010-05-20 06:12:45

Ja absolut! Nästa vecka är jag ledig rätt mycket så då borde det ju passa nån gång!=)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela