malinsminut

Mamma-Maj

Publicerad 2010-05-03 21:56:34 i Hundarna

Jag är så lycklig och glad! Världens finaste Lillemaj ska förhoppningsvis få valpar i sommar! Jag längtar såååå tills nästa löp, som borde vara nu i maj, för då ska hon få träffa en fin kille som hon förhoppningsvis fattar tycke för! Om ljuv musik uppstår borde det komma söta små valpar i augusti kanske. Jag längtar verkligen! Hoppas Lillemaj också gör det...för hon vet nog kanske inte vad som väntar...=)





Fina, fina, älskade Lillemaj.

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2010-05-03 22:32:15

Å, vad mysigt! Vad är det för kille hon ska få? Svante är världens gulligaste. I fredags var vi till veterinären och kastrerade honom. Han gick och satte sig självmant i buren när vi skulle gå dit. Jag tror att han trodde att vi skulle åka till Norrflärke :) Gullo!

Postat av: Malin!

Publicerad 2010-05-03 22:39:53

Haha! Vad fult av dig att lura han att ni ska till Norran och i själva verket fara och snöpa stackaren..=)..bra att det gick bra i alla fall! Han är ju världens gulligaste!



Lillemaj ska få en kille som är av lite blandade raser, men mest tibetansk spaniel. Han finns i Bredbyn så det är ju toppen att det är så nära. Jättefin är han, och dom har träffats förr så det ska nog gå bra!=)

Postat av: Lovisa

Publicerad 2010-05-03 22:49:58

Åååå så kul !!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela