malinsminut

Min bästa tid är nu

Publicerad 2010-05-19 20:26:13 i Allmänt

Fattar ni hur härligt det är att sitta ute på bron hela kvällarna?! Det är ju sååå ljuvligt nu så jag kan sitta och njuta i flera timmar! Sval och skön luft, fantastisk utsikt, bra musik och gulliga hundar som skuttar runt här och där..det är verkligen en otrolig tid nu, allt har blivit så grönt och levande på bara några dagar. Man riktigt känner hur man blir tacksam bara för att man får finnas till när det är så här vackert! Att gå en vända runt sjön i kvällsolen är verklig själavård...det är så fantastiskt fint så det nästan blir lite magiskt...ja alla borde faktiskt sitta ute och bara titta minst en timme om dagen..=)..(om man dessutom kan ta ut datorn är det ju ännu roligare...hihi)

Sån här fin utsikt får jag ha varenda kväll! Jag tog bilden precis från där jag sitter nu...


Kommentarer

Postat av: Sirpa

Publicerad 2010-05-19 21:48:45

Har inte din eminenta utsikt men härligt är det. Bara sitta o finnas :O)

Postat av: Malin

Publicerad 2010-05-19 22:46:01

Ja det är ju egentligen inte utsikten som är det viktigaste...som sagt, bara att njuta och finnas!=)

Postat av: Lovisa

Publicerad 2010-05-20 00:12:08

Jaaa det e underbart nu .. love it !!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela