malinsminut

Nya älsklingar

Publicerad 2010-05-06 21:26:34 i Allmänt

Jag har fått två nya älsklingar! Dom är så bra att det faktiskt blir roligt att städa! Jag är så konstig nu så jag nästan längtar till nästa vecka då jag ska städa igen...hihi..=)..jag har ju alltid legat på golvet och skurat med en trasa, men nu är det slut på det för nu har jag hittat en mopp som är så bra så det inte är klokt. Man får ju ändå torka lister och så för hand, men just själva golvet blir skinande rent!=) Jag är sååå nöjd! Men den var ganska dyr...


Bild från www.simplywholesale.co.uk

Vileda ultra max heter den och är verkligen den bästa moppen jag har provat hittills...superlätt att använda och vrida ur, gör alldeles rent och går att tvätta i maskin! Enda nackdelen är att den inte tar upp skräp så bra så man får dammsuga ordentligt innan...

Min andra nyupptäckta älskling är en fantastisk spray som tog bort precis alla kalkavlagringar på min duschhörna, blandare och duschmunstycke. Helt otroligt! Jag bara sprayade på en trasa, torkade runt och spolade av och det bara glänste efteråt! Reklamen är faktiskt sann...=)


Bild från www.nar-ar.com

Cillit bang så klart! Funkar hur bra som helst! Jag är verkligen supernöjd. Jag måste nog spraya duschväggarna lite oftare nu eftersom det blev så rent och fint..=)

Jag har även putsat fönster idag och det är också ganska kul när man har splitternya fönster med bara två sidor. Går lätt och snabbt! Och blir fint så klart!=) Nu har jag beställt lite nya gardiner så nu är det snart dags att göra lyan sommarfräsch..=)



Kommentarer

Postat av: Carola

Publicerad 2010-05-06 22:45:48

Du kan få komma till mig när som helst om du vill använda dina städgrejor oftare... ;o)

Postat av: Lovisa

Publicerad 2010-05-07 11:35:51

Jaa den där skurmoppen e toppen bra !!

Postat av: Annika

Publicerad 2010-05-09 11:17:22

Ska du börja jobba på tv shop eller? Eller har cilit bang och vileda lovat dig en livsförbrukning av deras produkter? Eller har du blivit en riktig tant kanske?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela