malinsminut

Olycka

Publicerad 2010-05-19 20:17:26 i Allmänt

Jag beställde nya gardiner för att göra lite sommarfint här i lyan...verkligen jättenöjd med mina beställningar. Första paketet som kom var helt perfekt, satte upp dom och dom passade perfekt! Roligt när man blir så nöjd! Andra paketet däremot satt det en lapp på..."ditt paket har varit med om en olycka, men vi bedömer att innehållet inte har skadats"...bla bla bla...jättekul när man öppnade...



Tycker ni att de där ser ut att ha klarat sig? Jättekul att få hem vita gardiner som är så dyngiga att man måste tvätta dom det första man gör..då ser dom ju använda ut direkt...sur blev jag...det andra paketet var inte lika smutsigt, men då hade i stället förpackningen gått sönder så gardinerna låg som ett knövel...nä, jag ska nog ta och maila posten och kräva lite kompensation....

Det blev i alla fall fint när jag satte upp dom, och dessutom blev det en gardin över som morsan sydde jättefina kuddfodral av. Hon är duktig min mamma!

Så här fint blev det i matsalen...ja alltså med nya gardiner...! (Ser ju lite konstigt ut förståss när solen skiner in så där..)

Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2010-05-20 00:10:10

Snyggt !!!



Men va fan ja hoppas verklgine att du få nån kompensation !!!!!!

Postat av: Malin!

Publicerad 2010-05-20 06:14:11

Tack!=) Ja, jag ska maila posten idag tror jag...dom kan ju inte ens ha kollat på innehållet när dom packade om det, för betalar man fullt porto ska varorna komma fram i ordning tycker jag!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela