malinsminut

Poolpremiär!

Publicerad 2010-05-04 23:18:15 i Festligheter

Å vilken fantastiskt rolig kväll det var i lördags! (Dagen var också rätt underhållande, men det blir nog ett långt inlägg så det gör jag imorrn..=)...)...vi hade premiärbad på Berkabacken och allt vara bara så härligt! 40 grader i vattnet, en hel del badskum, bra musik, gott dricka, privat pizzabud (!) och helt enkelt världens absolut bästa kompisar! Jag blev liksom så upprymd av årets första bad så jag känner att jag kan leva på den kvällen länge! Det var liksom inget speciellt, men ändå så himla härligt! Jag är bara så glad och lycklig att jag bor på bästa stället i världen där det alltid händer nåt kul..och killarna är ju verkligen påhittiga måste jag säga!=)



Härliga poolen! 2 pannor som värmer upp vattnet från sjön och en fantastisk anläggning som gör att vattnet cirkulerar och värms hela tiden...och det går dessutom att spruta in kallvatten om det skulle bli för varmt..=)



Skål!



En hel del skum som sagt..=)



Fredrik firade poolpremiären genom att skjuta en raket!



Mattias pyntade sig lite!






och sen tvättade han håret med öl...det blev så tjockt och fluffigt då..=)





Vårt privata pizzabud fixade lite käk till oss poolare. Hemskt gott så där mitt i natten i poolen!=)

Verkligen en suuuuuuperhärlig kväll!=)=)

Kommentarer

Postat av: L

Publicerad 2010-05-05 00:00:34

Postat av: Lovisa

Publicerad 2010-05-05 00:01:13

KUl kul synd att jag inte kunde vara med men det kommer fler gånger !!

Postat av: Sirpa

Publicerad 2010-05-05 18:20:44

gillar

Postat av: Sirpa igen..

Publicerad 2010-05-05 18:23:27

Gick visst inte att använda stjärna före o efter.. blevde bara fetstil av det.

Postat av: Lisa

Publicerad 2010-05-05 22:44:22

Åh, va kul det lät å såg ut! Flyttar hem om en månad så jag förväntar mig flera repriser då..:D

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-05-05 23:05:15

Såg härligt ut, men varför var inte du på 10-års återträffen?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela