malinsminut

Annandag påsk

Publicerad 2011-04-29 12:26:53 i Allmänt

På måndan var alla vi barn bjudna till mamma och pappa på påskmiddag. Mamma hade gjort tre-rätters och alla åt tills dom storknade =) supergott var det!


De här fina småpojkarna kom också! Arvid var stolt över sin slips och Edvin hade trasan i munnen =)


Soligt och fint =)


Edvin kan äta själv numera! Och extra roligt är det när man får äta efterrätten själv också =)


Arvid är en duktig storpojke!



Sen tittade vi lite på kattungarna också =)





En trevlig avslutning på påskhelgen!=)

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2011-05-02 09:48:32

Men herregud hade du inte kunnat klippa bort mitt huvud så jag själv i alla fall slapp se mig bakom Arvid där på soffan. Och påminn mig om att aldrig sitta på soffan så länge du ska fota, jag ser ut som en jätte jämfört med alla andra när man sitter där uppe på soffan... Nästa gång fotar jag!

Postat av: Malin

Publicerad 2011-05-02 10:12:20

Oj Förlåt! Det är faktiskt inget jag har tänkt på, men det är ju alltid sånt man ser själv....jag tittade mer på Arvid än på bakgrunden..=)...men nästa gång ska jag se till att kolla bättre och klippa bort!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela